Pomysł na biznes to połowa sukcesu. Jak więc sprawić, aby był on realny, konkurencyjny i miał przebicie na rynku? Nie musi być on oryginalny, aby zawojować świat, wystarczy dodać mu „sekretnego składnika”.

▶ Jak odnaleźć „sekretny składnik”, którym będziesz się wyróżniał?

▶ Skąd wziąć odbiorców dla Twojego pomysłu i najważniejsze pytanie, czy da się na tym zarobić?

Każdy biznes potrzebuje narzędzi, pierwszym narzędziem, który warto poznać jest modelem biznesowy. Czy nie najlepiej zacząć tworzyć biznes w sposób, który wykorzystują największe marki?

Model Canvas, jeden z najczęściej wybieranych przy tworzeniu wielkich biznesów, restrukturyzacji i projektach. Dziś w ciągu 30 minut możesz poznać jego szczegóły, które zdradzi Ci Rafał Pierzchlewicz, jeden z mentorów prowadzących w Centrum Przedsiębiorczości Piaseczno.

Rozwiń z nami skrzydła!

Mam ponad 20 letnie doświadczenie w pracy w dużych międzynarodowych organizacjach na terenie Polski, Niemiec, Anglii. Realizowałem strategiczne projekty inwestycyjne w przemyśle samochodowym i ubezpieczeniowym.

Uczestniczyłem w podejmowaniu decyzji zakupu zakładów produkcyjnych w Rumunii przez firmę Ford, produkcji Forda Ka w ramach joint-venture w zakładach Fiata w Tychach oraz brałem udział w wielu innych strategicznych projektach, w tym produkcji samochodu elektrycznego TH!NKcity w Norwegii.

Obecnie wspieram perspektywiczne projekty w zakresie budowania strategii oraz pozyskiwania doświadczonych inwestorów. Jestem wykładowcą Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, gdzie prowadzę zajęcia z zakresu finansów oraz podejmowania i oceny decyzji inwestycyjnych.

Otrzymaj materiały!

Otrzymaj materiały!